Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Bingöl

Valilikler

Adaklı Kaymakamlığı
Adaklı Kaymakamlığı
Adaklı Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Görev Yapmış Kaymakamlar Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • ADAKLI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
30
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
  • ADAKLI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Amirliği
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • İlçe Entegre Hastanesi
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

İl Özel İdaresine Bağlı Adaklı Şantiyesinde çalıştırılmak üzere 7 Adet İşçi Hizmet Alım İşi.

04.01.2022
İHALE İLANI
ADAKLI KAYMAKAMLIĞI
KÖYLERE HİZMET GÖTÜRME BİRLİĞİ BAŞKANLIĞI
İl Özel İdaresine Bağlı Adaklı Şantiyesinde çalıştırılmak üzere (2 Ad. Greyder, 1 Ad. Dozer,1 Ad. Loder,1 Ad. Kepçe operatörü 1 Ad. Servis Aracı Şoförü ve 1 Ad. Bekçi ) 7 Adet İşçi Hizmet Alım İşi.
28.04.2007 gün ve 26506 sayılı Resmi Gazetede Yayınlanan Köylere Hizmet Götürme Birliği İhale Yönetmeliğinin 18.Maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İdarenin
a)-Adresi : Adaklı İlçe Köylere Hizmet Götürme Birliği
Başkanlığı Hükümet Konağı Kat: 1 Adaklı-BİNGÖL
b)-Telefon ve Faks No : (0426) 611 22 57 – (0426) 611 20 11
1-İhale Konusu Hizmet Alım İşinin
           a)-İşin Adı : İl Özel İdaresine Bağlı Adaklı Şantiyesinde çalıştırılmak üzere (2 Ad. Greyder, 1 Ad. Dozer,1 Ad. Loder,1 Ad. Kepçe operatörü , 1 Ad. Servis Aracı Şoförü ve 1 Adet Bekçi) 7 Adet İşçi Hizmet Alım İşi.
           b) Niteliği Türü ve Miktarı: Personel Hizmet Alım İşi (2 Adet Greyder Operatörü, 1 Adet Dozer Operatörü, 1 Adet Kepçe Operatörü , 1 Adet Kepçe Operatörü , 1 adet Servis Aracı Şoförü ve 1 Adet Bekçi) Toplam 7 Adet Operatör Hizmet Alımı. (Ayrıntılı bilgi idari ve teknik şartnamede belirtilmiştir.
          c)- İşin Yapılacağı Yer: İlçeye bağlı Köylere Yönelik Hizmet Alanları.
          ç)- İşe Başlama Tarihi: Sözleşmenin Yapıldığı Tebliğ tarihinden itibaren 3 (Üç) gün içinde işe başlanacaktır.
d)- İşin Süresi: Sözleşmenin yürürlüğe girmesinden itibaren 3 (Üç) gün içinde işe başlanacaktır. İşin süresi başlama tarihinden itibaren İş makinesi operatörleri ve Bekçi-Kaloriferci 6 Ay (180 Gün)
2-Hizmet Alım işi (İhale)’ nin
a)- Yapılacağı Yer: Adaklı Kaymakamlığı Toplantı Salonu Hükümet Konağı Kat:1
b)- Tarihi ve Saati: 11.01.2022 Salı günü Saat 11.00’de.
3-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlilik değerlendirmesinde uygulanılacak kriterler:
Dış Teklif Zarfı : (Dış zarfın üzerine isteklinin adı ve soyadı veya ticaret unvanı ile tebligata esas olarak göstereceği açık adresi ve teklifin hangi işe ait olduğu yazılacaktır.)
     3.1- İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler;
3.1.1 Mevzuat gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya sanayi odası belgesi
3.1.1.1 Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan ya da ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya sanayi odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge, (Sicil Kayıt Sureti)
3.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge, (Sicil Kayıt Sureti)
3.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri
3.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
3.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
3.1.3 Şekli ve içeriği idari şartnamede belirlenen geçici teminat,
3.1.4. İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
3.1.5. İhale dokümanı satın aldığına dair belge.
3.1.6 .Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge.
3.1.7. İhale Dokümanı ekinde verilen İş Bitirme Belgesi dosyada sunulacaktır.
3.1.8. İhaleye Ortak girişim olarak teklif verilmesi durumunda; ortak girişim beyannamesi, her bir ortak için de ortakların her birinin istenen belgeleri ayrı ayrı sunmak zorundadırlar. İş Kendisinde kalması halinde noter onaylı ortak girişim yapılacaktır.
İç Zarfın içinde (Zarfın üzerine isteklinin adı, soyadı veya ticaret unvanı ile hangi işe ait olduğu yazılır. Zarfın yapıştırılan yeri istekli tarafından imzalanır, kaşesi veya mührü basılır.)
3.1.9. Şekli ve içeriği idari şartnamede belirlenen teklif mektubu.
3.1.10. Birim Fiyat Cetveli.
3.2. Mesleki ve teknik Yeterliğine ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler;
3.2.1. İsteklinin yurt içinde veya yurt dışında kamu veya özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin olarak;
a) İlk ilan tarihinden geriye doğru son on beş yıl içinde kabul işlemleri tamamlanan hizmet
alımlarıyla ilgili iş deneyimini gösteren belgeleri veya,
b) Devredilen işlerde devir öncesindeki veya sonrasındaki dönemde ilk sözleşme bedelinin en az
% 80’inin gerçekleştirilmesi şartıyla, ilk ilan veya davet tarihinden geriye doğru son on beş yıl içinde kabul işlemleri tamamlanan hizmet işlerine ilişkin deneyimini gösteren belgeleri, sunması zorunludur. İstekli tarafından teklif edilen bedelin % 30’den az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ait tek sözleşmeye ilişkin iş deneyimini gösteren belgelerin sunulması gerekir.
 İş ortaklığında pilot ortağın, istenen iş deneyim tutarının en az % 70’ini, diğer ortakların her birinin, istenen iş deneyim tutarının en az % 10’unu sağlaması ve diğer ortak veya ortakların iş deneyim tutarı toplamının ise istenen iş deneyim tutarının % 30’undan az olmaması gerekir. Ancak, ihaleye katılan iş ortaklığının ortakları tarafından ortaklık oranları ve yapısı aynı olmak kaydıyla daha önce kurulmuş olan iş ortaklığının gerçekleştirdiği bir işten elde edilen iş deneyimini gösteren belgelerin sunulması halinde, pilot ortak ve diğer ortakların her birinin birinci cümledeki oranlara göre asgari iş deneyim tutarını sağlaması koşulu aranmaz.
3.3- Bu İhale ’de benzer iş olarak; Kamu veya Özel Sektörde taahhüt kapsamında sözleşmeye bağlanarak tamamlanan her türlü personel çalıştırmaya dayalı işler benzer iş olarak kabul edilecektir. Her ne suretle olursa olsun herhangi bir resmi kuruluşta çalışanların iştiraki ve yeterliliği kabul edilmeyecektir.
       4-İhale Dokümanı ve temin edilebileceği yer:
İhale Dokümanı idarenin T.C. Ziraat Bankası Adaklı Şubesi nezdinde bulunan 25381129–5002 nolu vadesiz hesaba veya Birlik tahsilat servisine 1.000,00 TL yatırmak koşulu ile idareden temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların, ihale dokümanını satın almaları zorunludur. İhale Dokümanı birlik odasında görülebilir.
5-Teklifler :
5.1. İstekliler tekliflerini, Her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
5.2. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az (60) Altmış takvim günü olmalıdır
5.3.Teklifler ihale tarih ve saatine kadar Adaklı İlçesi Köylere Hizmet Götürme Birlik Başkanlığı Hükümet Konağı 1. kat Birlik İhale komisyon odasına verilecektir.
6-Geçici Teminat ve teminat olarak kabul edilecek değerler
6.1. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Geçici teminatı nakit olması halinde T.C. Ziraat Bankası Adaklı Şubesi 25381129-5002 nolu vadesiz hesaba yatırılacaktır. Verilen teminat miktarı teklif edilen bedelin %3’ ünü karşılamadığı takdirde yüklenici firmanın teklifi geçersiz sayılacak ve değerlendirmeye alınmayacaktır. Geçici teminatın teminat mektubu olması halinde süresi teklif günü itibariyle en az 120 (Yüzyirmi) takvim günü olmalıdır.
7.Diğer Hususlar :
a) İhale komisyonları tarafından alınan ihale kararları, ihale yetkilisince karar tarihinden itibaren en geç beş işgünü içinde onaylanır veya iptal edilir. Bu süreye ihalenin yapıldığı gün dahil değildir.
b)Kesinleşen ihale kararının istekliye elden yazılı olarak tebliğ edilmesi halinde aynı gün, tebliğin postaya verilmesi halinde takip eden yedinci gün tebliğ tarihi sayılacaktır.
c) Kesinleşen ihale kararının tebliğ tarihini izleyen günden itibaren beş gün içinde, üzerine ihale
kalan istekliye, tebliğ tarihini izleyen beş gün içinde kesin teminatı vermek suretiyle sözleşmeyi imzalaması hususu imza karşılığı tebliğ edilir veya iadeli taahhütlü mektup ile tebligat adresine postalanmak suretiyle bildirilir. Mektubun postaya verilmesini takip eden yedinci gün kararın istekliye tebliğ tarihi sayılır. İhale üzerinde kalan yüklenici sözleşme imzalamadığı takdirde Köylere Hizmet Götürme Birliği İhale Yönetmeliği doğrultusunda cezai müeyyideler uygulanacaktır.
d) Her ne suretle olursa olsun ihale saatine kadar komisyona verilen teklifler geri iade edilmeyecektir.
e) Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
f) Bu ihalede işin tamamı için teklif verilecektir.
g)İdare, ihale saatinden önce ihaleyi iptal etmekte serbesttir.
h)İdare, bütün teklifleri reddederek ihaleyi iptal etmekte serbesttir. İhale iptal nedeniyle istekliler Birlikten herhangi bir hak talebinde bulunulamaz.
ı) Yapılacak ihale, 5355 Sayılı Mahalli İdare Birlikleri Kanunu, Adaklı İlçesi Köylere Hizmet Götürme Birliği Tüzüğü ve 28/04/2007 tarihli Resmi Gazete ’de yayımlanarak yürürlüğe giren Köylere Hizmet Götürme Birliği İhale Yönetmeliği kapsamında olup, ihale süreci açısından 4734, 4735 ve 2886 sayılı Kanunlara tabi değildir. Ancak 06/03/2007 tarihinde 5355 sayılı Kanuna eklenen Ek 2. madde çerçevesinde 4734 ve 4735 sayılı Kanuna göre yasaklanmış olan kişi ve firmalar ihalelere giremez.
i) Birliğimiz 4734 sayılı K.İ.K. 53 üncü mad. dayanılan İhalelere Karşı Yapılacak İdari Başvurulara Ait Yönetmelik mevzuatına tabi değildir.
j)İhale, ekonomik ve verimlilik açısından en avantajlı teklife göre belirlenecektir.
k) İhale komisyonu gerek gördüğü takdirde, teklif mektubu ile yazılı olarak teklif olunan bedel komisyonca uygun görülmediği veya tekliflerin aynı olduğu durumlarda, komisyon ihaleye katılan ve orada bulunan isteklilerden tekliflerini yazılı olarak yenilemelerini isteyebilir.
l)İşe Yönelik olarak herhangi bir gecikme faizi ve Eskalasyon gibi ek ödemeler yapılmayacaktır.
m) Hak edişler, ödenek aktarıldıktan sonra aylık olarak ödeme yapılacaktır.
         n) Fiyat farkı asgari ücrette meydana gelebilecek artışlara göre fiyat farkı verilecektir.
           o-Vergi borcu olmadığına dair belge.
           ö- İhale İlan Tarihi itibariyle SGK Müdürlüğünden Borcu olmadığına dair Resmi Yazı.
p-İflası ilan edilmediğine, zorunlu tasfiye kararı verilmediğine, alacaklılara karşı borçlarından dolayı mahkeme idaresi altında bulunmadığına dair İflas ve Konkarto Belgesi.
           r- İhale İlan Tarihi İtibariyle İcra Müdürlüğünden alınmış İcra Borcu Olmadığına Dair Yazı.
            s-6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu ilgili hükümlerinin uygulanmasında yükleniciye ait gerekli sorumluluklar yerine getirilecektir. Çalışma Bakanlığının İSG KATİP Sistemi Üzerinden İş Sağlığı ve Güvenliği Hizmetleri Sözleşmelerinin tarafımıza iş başı yapılmadan önce bildirimi yapılması zorunludur. Bu belge sözleşmenin imzalanmasına müteakip 3 gün içinde idareye sunulması zorunludur.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
İhale kayıt numarası :
 A1 B2
Sıra No Mal/Hizmet Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması Birimi Miktarı Teklif Edilen Birim Fiyat Tutarı
1 İÖİ Adaklı Şantiyesinde İş Makinesi Operatörü Çalıştırma Hizmet Alım İşi
7 Kişi 6 Ay ( Asgari Ücret+%25+22 gün yemek günlük 10 TL ve genel gider dahil
2 Operatör fazla mesai yapılacak gün sayısı
Gün
120
3 Operatör fazla mesai yapılacak saat sayısı Saat 960
 TOPLAM
 Müteahhit Kar Payı
Toplam Tutar (K.D.V Hariç)
                                                                                                        Adı - SOYADI / Ticaret unvanı
                                                                                                               Kaşe ve İmza 3
BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBU
 ………………………………………………… İHALE KOMİSYONU BAŞKANLIĞINA
                                                                                                                        .. /.. /....
İhalenin adı İl Özel İdaresi Adaklı Şantiyesinde 6 İş Makinesi Operatörü ve 1 bekçi-kaloriferci 11 ay süreyle çalıştırılması hizmet alım işi
Teklif sahibinin adı ve soyadı/ ticaret unvanı
Uyruğu
TC Kimlik Numarası
(gerçek kişi ise)
Vergi Kimlik Numarası
Tebligat adresi
 Telefon ve faks numarası
Elektronik posta adresi (varsa)
         1) Yukarıda ihale kayıt numarası ve adı yer alan ihaleye ilişkin ihale dokümanını oluşturan tüm belgeler tarafımızdan okunmuş, anlaşılmış ve kabul edilmiştir. Teklif fiyata dahil olduğu belirtilen tüm masraflar ve teklif geçerlilik süresi de dahil olmak üzere ihale dokümanında yer alan tüm düzenlemeleri dikkate alarak teklif verdiğimizi, dokümanda yer alan yükümlülükleri yerine getirmememiz durumunda uygulanacak yaptırımları kabul ettiğimizi beyan ediyoruz.
         2) İhale tarihinde, Köylere hizmet Götürme Birlik Başkanlığının ihale yönetmeliğinin 11 inci maddesinin (a), (b), (c),(ç), (d), (e),(f) (g) ve(ğ) bentlerinde belirtilen durumlarda olmadığımızı ve olmayacağımızı, anılan (c) ve (ç) bentleri hariç, bu hususlara ilişkin olarak durumumuzda değişiklik olması halinde buna ilişkin belgeleri İdarenize derhal vereceğimizi; ihalenin üzerimizde kalması halinde ise sözleşme imzalanmadan önce ihale tarihinde anılan maddenin dördüncü fıkrasının (a), (b), (c), (ç) (d), (e) ve (g) bentlerinde belirtilen durumda olmadığımıza ilişkin belgeleri anılan Kanun ve ilgili mevzuat ile ihale dokümanında yer alan düzenlemelere uygun olarak İdarenize sunacağımızı taahhüt ediyoruz. Ayrıca aynı yönetmeliğin 12. Maddesinin (a), (b), (c),(ç), (d), ve (e) bentlerinde belirtilen durumda olmadığımıza taahhüt ederek bunlara ilişkin belgeleri anılan Kanun ve ilgili mevzuat ile ihale dokümanında yer alan düzenlemelere uygun olarak İdarenize sunacağımızı taahhüt ediyoruz.
       3) İhale konusu işe kendimiz veya başkaları adına doğrudan veya dolaylı olarak, asaleten ya da vekaleten birden fazla teklif vermediğimizi beyan ediyoruz.
        4) “Yerli istekli” tanımı gereğince Yerli istekli durumundayız.
        5) Yukarıda yer alan [ elektronik posta adresime tebligat yapılmasını kabul ediyorum./ faks numarama tebligat yapılmasını kabul ediyorum./ elektronik posta adresime ve faks numarama tebligat yapılmasını kabul ediyorum/ elektronik posta adresime ve faks numarama tebligat yapılmasını kabul etmiyorum.]
       6) İhale konusu işin tamamını Katma Değer Vergisi hariç toplam : ............................................................................ Birim Fiyat Teklif üzerinden yapmayı kabul ve taahhüt ederiz.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi gazete
  • Açık Kapı
  • T.C. Kimlik No ile Sorgulama
Merkez Mah. Cumhuriyet Cad. Hükümet Konağı kat:3 ADAKLI /BİNGÖL
04266112366
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız